
De goedkoopste vliegtickets boeken & zorgeloos op reis
Goedkopevliegtuigtickets.be is de leukste vliegticket website van België. ‘Leuk’ omdat je waarschijnlijk al plannen hebt om op reis te gaan als je hier komt, maar ook omdat je hier de meest gebruiksvriendelijke plaats hebt gevonden om goedkope vliegtuigtickets te vergelijken en te boeken.
Eenvoudig
Op goedkopevliegtuigtickets.be is het boeken van jouw vliegtuigtickets eenvoudig en snel. De zoekmachine houdt met alle belangrijke onderdelen van je reis rekening. Dat betekent dat alle goedkope vliegtuigtickets en vluchten zijn gecheckt op beschikbaarheid, overstaptijden én tarief. Je zult bij ons ook geen verbindingen met onmogelijk lange wachttijden vinden (let hierop bij andere aanbieders…). Die slechte verbindingen hebben wij er al uitgehaald om het zoeken gemakkelijker te maken.
Tienduizenden verschillende tarieven, meer dan 500 airlines
De zoekmachine zoekt naar voordelige vluchten in het aanbod van meer dan 500 luchtvaartmaatschappijen. Naast alle lijnvluchtmaatschappijen (zoals Brussels Airlines, Iberia, KLM, TAP Portugal, Turkish Airlines, Royal Air Maroc en honderden andere airlines) verkopen wij ook lowcost airlines (prijsvechters). Voorbeelden van lowcost airlines zijn bijvoorbeeld Ryanair, Easyjet, TUI fly, Transavia, Air Arabia, Vueling en Wizzair. Tienduizenden verschillende tarieven zitten in de databases. CWT (de nieuwe officiële naam van Carlson Wagonlit Travel), één van de grootste reisorganisaties ter wereld, beschikt over de beste inkoop van vliegtarieven. Of je nu vliegtickets zoekt vanaf Brussel Zaventem naar Lanzarote of een vlucht tussen Timboektoe en Jakamaka, je vindt het hier allemaal. Je hebt de wereld binnen handbereik.
Extra voordelige vliegticket promoties
De speciale vliegticket promoties op de site worden elke dag bijgewerkt. De technologie maakt het ook mogelijk om reguliere maatschappijen en lowcost airlines (prijsvechters) realtime te tonen. Zo heb je aan één website voldoende voor een totaal overzicht van het aanbod en maak je altijd de juiste keus.
Voordelige verzekeringen!
In stap 3 van het boekingsproces kun je je aanvullende producten zoals een annulatie- en reisbijstandverzekering aanvinken. Ook onze verzekeringen hebben wij aan de laagste prijzen ingekocht maar zijn wel zeer compleet kwa risicodekking. Meer informatie over verzekeringen kun je ook hier vinden. Deze worden natuurlijk alleen toegevoegd als jij dat wilt. Dus geen vooraf aangevinkte producten (waardoor je misschien een verkeerde bestelling zou doen).
Betalen? Altijd veilig!
Online betalen op goedkopevliegtuigtickets.be is veilig en vertrouwd. De website maakt tijdens het betaalproces een veilige verbinding tussen onze financiële partner ‘Ingenico’ en de bank of kredietkaartmaatschappij. Je kunt betalen met kredietkaart (VISA en Mastercard) of Paypal. Verder bieden wij (gratis!) de betaalvormen Maestro, Bancontact/Mr Cash, Belfius en ING Homepay aan. Dus gewoon internet bankieren. Nederlanders kunnen, ook gratis, betalen met iDeal.
Vertrouwd boeken
Wanneer je vliegtickets boekt via Goedkopevliegtuigtickets.be dan boek je jouw tickets bij CWT. Je betaalt voor jouw vliegtickets rechtstreeks aan CWT. CWT geeft de tickets uit en onderhoudt tevens alle contacten met de klant, zowel per e-mail als telefoon. Alle vliegticket reservaties vallen onder de garanties van CWT.
Goedkope vliegtickets & lage dossierkosten
Wij berekenen vanaf slechts €12,50 dossierkosten per persoon, maximaal €35 per boeking!
Alle reacties op dit artikel
167 Antwoorden op “Goedkope vliegtickets informatie”Reageren? Laat hier je reactie achter
Reacties worden geplaatst na goedkeuring door onze redactie.
Beste
Ik heb een ticket geboekt bij Hanh Air
Mag er maar 1 stuk handbagage mee?
Klein koffer met rugzak mag dit?
Hartelijk dank.
Vriendelijke groeten
Hartelijk dank, wij hebben u per email geïnformeerd inmiddels.
vr grt, Serviceteam Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste,
Ik heb een heen-en terugvlucht geboekt van Charleroi naar Nice maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Is het mogelijk deze nogmaals te sturen aub?
Het geld is namelijk wel van mijn rekening maar net na de betaling liep er iets fout met mijn internet.
Alvast bedankt!
Elien
Beste Elien,
Dank voor uw bericht, wij hebben uw bevestiging 1 oktober nogmaals verzonden en zullen dit vandaag nogmaals doen.
Tip: Controleer tevens uw verschillende email mappen inclusief uw spam map. Soms worden berichten ten onrechte in de onjuiste map geplaatst door uw email provider.
vriendelijke groeten,
Serviceteam Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste, ik vertrek op 18/08/17′ naar belfast,nrl ging ik met mijn vriendin maar door werkomstandigheden kan ze niet mee,er is echter een vriend die in haar plaats zou meegaan, wat moet ik hier verder mee aanvangen en wat.zou de meerkost zijn? Mvg
Beste,
Wij hebben uw vraag inmiddels beantwoord,
Fine reis gewenst!
Serviceteam Goedkopevliegtuigtickets
Beste,
Ik heb net twee heen-en-weer tickets naar Malta geboekt en heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is er iets misgelopen?
Mvg Samira
Beste, we hebben uw bevestigings e-mail nogmaals verzonden aan het correcte e-mail adres.
FIjne reis gewenst!
Serviceteam Goedkopevliegtuigtickets
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb een tijd terug een vlucht geboekt en betaald van Kos naar
Brussel voor 2 personen op 1 sept 2017
De bevestigingsmail is nergens terug te vinden.
Kan deze opnieuw verstuurt worden?
Mvg
Noortje paeye
Beste,
Wij hebben uw vraag inmiddels beantwoord,
Fine reis gewenst!
Serviceteam Goedkopevliegtuigtickets
Ik heb in 2016 een vlucht via jullie geboekt. Alles was prima in orde.
Hoe zit het echter met airmiles bij jullie
Beste,
dank voor uw bericht en uw boeking. Fijn om te horen dat alles prima in orde was. Bedankt daarvoor!
Met betrekking tot de airmiles kunnen wij u helaas niet blij maken. Wij hebben geen overeenkomst met airmiles. Desondanks hopen we u natuurlijk een volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Goedkopevliegtuigtickets.be
Goede dag ik wi graag een vlucht boeken naar marokko ik wil via Düsseldorf en ik zelf woon in belgie is dat niet ver van hier grt
Beste,
Bedankt voor uw bericht. Er zijn vluchten naar Marokko (oa Nador, Fez, Marrakech, Casablanca, Tanger, Agadir, Oujda) vanaf onder andere Dusseldorf International, Dusseldorf Weeze en uiteraard ook vanaf Brussel Zaventem, Brussel Charleroi en Eindhoven. De reisafstand naar Dusseldorf hangt af van uw woonplaats, deze informatie kunt u snel vinden op bijvoorbeeld Google Maps. Onze zoekmachine toont alle luchten naar Marokko van alle bekende maatschappijen zoals Air Arabia, Ryanair, TUIfly, Transavia, Royal Air Maroc en nog veel meer. Wij adviseren u dan ook een zoekopdracht te doen op onze website. Alvast een goede reis gewenst!
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Goedkopevliegtuigtickets.be
WIJ HEBBEN GEBOEKT 3105 VAN CHARLEROI NAAR NIMES MIJN VROUW IS GEHANDICAPT EN ZIT IN EEN ROLSTOEL IS ER ASISTENSIE VOOR HAAR
Beste, dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels contact met u gehad hierover en wensen u een fijne reis!
Servicedesk Goedkopevliegtuigtickets.be
Ik heb zojuist een vliegticket geboekt vanuit Eindhoven naar Nador . Volgens de website was het niet gelukt en moest nog een keer betalen , had dat dus gedaan en kreeg ten eerste geen email bevestiging en ze hebben dezelde ticket 2 keer aangerekend . Ik hoop wel dat ik me geld terug krijgt , want ik heb dus twee keer voordezelde ticket betaald
Beste,
Dit is rechtstreeks met u afgewikkeld via email. Dank voor uw bericht en een fijne reis gewenst!
Servicedesk Goedkopevliegtuigtickets.be
Betreft: Ontvangstbevestiging van terugbetaling
Beste,
Ik heb vandaag 13/07/2016 de terugbetaling ontvangen.
Dank U,
David
Beste,
Bedankt voor uw bericht en bevestiging!
vriendelijke groeten,
redactie GVT
Beste,
Is de terugbetaling (na Error reservatie) op mijn eigen rekeningnummer reeds gebeurd?
IK wacht nu nog steeds ongeduldig op mijn geld…
Duurt dit dan echt zooooo lang?
22/06 betaald en op 06/07 nog steeds niets ontvangen???
Dit getuigt niet van professionaliteit !
Vanwege,
David
Dag David, nogmaals ons excuus voor de langere wachttijd, dit is zeker niet gebruikelijk. Wij zijn ook per email in contact met u hierover. Wij corrigeren normaal 1x wekelijks de terugbetalingen, in uw geval is de betaling nu voor aankomende dinsdag gepland.
redactie GVT
Hallo
Zonet een reservatie gedaan. Het bedrag is van mijn rekening gegaan maar geen bevestigingsmail of reservatienr ontvangen.
Beste Kim,
Inmiddels hebben wij ook per email contact gehad met u.
Zoals wij u hebben laten weten was de reservatie helaas niet gelukt. U ontvangt uiteraard het volledige bedrag retour. Wij corrigeren 1x wekelijks de terugbetalingen, in uw geval is de terugbetaling nu voor aankomende dinsdag gepland.
redactie GVT
Beste,
Ik wacht reeds 2 weken op teruggave geld, via bancontact betaald, na Error reservatie.
Wanneer zal deze terugbetaling gebeuren?
Heb mijn rekeningnummer en adresgegevens aan jullie doorgegeven voor de terugbetaling,eveneens reeds enkele mails verstuurd, en nu na 2 weken nog steeds niets ontvangen….
Beste, wij hebben inmiddels per email contact met u om dit zeer spoedig op te lossen. Bedankt voor uw bericht!
redactie GVT
hallo,
ik heb net een vlucht voor twee personen geboekt en betaald via bancontact van Brusselcharleroi naar Boedapest op 28 augustus en terug op 1 september. Ik heb hiervan nog geen bevestigingsmail of reservering gekregen. Ik maak me zorgen. Normaal ontvang je dit toch na enkele minuten?
Dank voor uw bericht, wij hebben inmiddels de oplossing per email aan u verzonden :-). Fijne reis gewenst!
redactie GVT
beste,
Heb een een vlucht geboekt maar nog steeds geen e mail bevestiging, maar wel via de site en een reservingscode gekregen.
En ik vertek over een dag
Dank voor uw bericht, inmiddels hebben we contact gehad en is dit opgelost :-).
Goeie reis!
Hallo,
Na telefonisch contact, nog altijd geen stap verder!
Ik heb gisterenavond een vlucht willen boeken, geen bevestiging gekregen… maar ’s nachts wel een mail om te zeggen dat het niet gelukt is. De betaling is wel gelukt!
Ik zou graag hebben dat jullie dit in orde brengen! (Het is op jullie site fout gelopen!!) Ik zou graag die vluchten nog willen,aan de prijs die van mijn rekening is gegaan.
Ook heb ik op jullie advies naar Rayanair gebeld.. maar wederom geen oplossing!
Ik hoop op spoedig antwoord en een oplossing!
Mvg,
Yentl
Beste, dank voor uw bericht, inmiddels hebben we via email contact met u gehad. Wij wensen u een hele fijne reis!
geachte
ik heb een email gekeregen dat mijn ticket is geanuleerd, ik heb een email naar dezelfde adres gestuurd met de wijziging,
ik moet op dezelfde dag in istanbul zijn maar ik krijg nog geen reactie email terug, het is zeer dringend voor mij om zeker te zijn dat mijn nieuwe ticket in orde is, hoe lang moet ik wachten totdat mijn wijziging in orde is?
bedankt,
Beste, dank voor uw bericht, inmiddels hebben we via email contact met u gehad. Fijne reis!
Hallo,
Ik zou naar kiev gaan maar nu lees ik ergens over luchthavenbelasting. Nu is mijn vraag zit dit inbegrepen in de vlieg tickets en wat zijn de eventuele bedragen indien deze niet inbegrepen zijn? of waar zou ik deze bedragen ergens kunnen vinden..
alvast bedankt
M.v.g.
Beste,
Hartelijk dan voor uw bezoek aan onze website. Alle luchthavenbelastingen (taksen) zijn inderdaad reeds inbegrepen in de prijzen die wij tonen. U kunt de luchthavenbelastingen vinden door te klikken op de knop “Meer details” in de pagina direct na uw zoekopdracht. Wij tonen altijd de netto luchthavenbelastingen van de luchtvaartmaatschappij/overheden, dus zonder opslagen.
Wij wensen u alvast een goede reis, voor eventuele andere vragen zijn wij u graag van dienst.
Vriendelijke groeten,
Goedkopevliegtuigtickets.be
beste ik heb een foute naam ingegeven en is nu hersteld koste mij 110€ daar ik gezien had op jullie in formatie dat het maar 40€ was hoe zit dat nu ? en nog iets ik heb een geboortejaar fout in gegeven wat moet ik daar mee groetjes pierre
Beste, dank voor uw bericht, inmiddels hebben we via email contact met u gehad. Fijne reis!
Hallo,
Ik heb zonet 2 maal heen en weer charleroi-krasnodar aangekocht. Ik heb een foutmelding gekregen terwijl het bedrag van mijn bankaccount is afgenomen. Wanneer krijg ik mijn bevestiging?
Alvast bedankt !
Beste,
Bedankt voor uw bericht, we hebben u inmiddels per e-mail persoonlijk geïnformeerd. Voor meer vragen staan wij altijd tot uw dienst!
Beste groeten,
Redactie GVT
Beste,
Ik boekte gisterenavond een vlucht voor twee personen naar Madrid(met Ryanair).
Charleroi (CRL) – Madrid, md (MAD), Economy klasse
Heenvlucht do 19-11-2015, Terugvlucht zo 22-11-2015, 2 volwassenen.
Jullie rekenden 35 € dossierkosten en dan nog 4,22€ servicekosten.
Dit was mij niet duidelijk genoeg door jullie doorgegeven tijdens de betalingsprocedure. Maar daar hebben jullie vast wel genoeg verdediging voor (ik heb aangevinkt akkoord te gaan met de voorwaarden. Mijn fout dus.
MAAR op https://www.goedkopevliegtuigtickets.be/vliegtickets/info/goedkoop/ staat: “Wij berekenen vanaf slechts €12,50 dossierkosten per persoon, maximaal €37,50 per boeking!”
Ik voel me afgezet, gepakt: 39,22 € kosten voor jullie, als tussenpersoon, tegenover 159,08 voor de vlucht zelf: dat is zomaar even 25% ! Absoluut overdreven. (voor een boeking van enkele honderden euro zou ik dat nog verstaan, maar 25% !)
In het vervolg (en dat zeg ik echt aan heel mijn netwerk door, en meld ik minstens ook aan Ryanair) ga ik wel elders (of zelfs bij jullie) kijken naar de informatie en ga ik daarna rechtstreeks boeken bij de vliegmaatschappij zelf.
Jullie redactie zal vast mijn reactie niet publiceren omwille van te pijnlijk.
Maar graag kreeg ik wel een antwoordje van jullie.
Beste,
Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Wij proberen steeds zo eerlijk en duidelijk mogelijk te communiceren.
Waar u zich nu afgezet voelt draagt een kleine uitleg over de positie van een online reisagent draagt misschien bij tot een meer positieve beeldvorming bij u:
Wij houden van onze job! Iedere dag werken wij met passie en 100% inzet om de allerbeste vliegtickets voor u te vinden. Wij proberen steeds de beste service te bieden en we vinden het bij iedere boeking nog steeds fantastisch als een klant voor ons kiest! Zonder uitzondering behandelen we iedere klant eerlijk, respectvol en gelijkwaardig. Een ticket van 20 Euro of een ticket van 1.000 Euro, reist u alleen of met een groep, vliegt u naar Frankrijk of naar Nieuw Zeeland …….. het maakt ons niets uit. Iedereen mag dezelfde service verwachten.
Wat mag u verwachten van ons?
Spijtig genoeg betalen prijsvechters zoals Ryanair geen enkele commissie aan een reisagent. Wij proberen steeds de beste service en de laagste prijs te bieden, maar zelfs wij kunnen niet gans gratis werken. Zonder inkomsten kunnen wij niet blijven bestaan. Om onze service blijvend te kunnen bieden moeten wij dossier- en (soms) servicekosten aanrekenen. Dit zullen steeds zeer lage bedragen zijn, want wij streven niet naar grote winsten en hoeven ook geen dure radio – en televisiereclame te betalen. Consumenten verwachten het niet altijd maar ook een online reisagent heeft personeelskosten, energiekosten, hard- en softwarekosten, marketingkosten, telefonie- en internetkosten, bankkosten, administratiekosten, hypotheekkosten, betaalt belastingen en sociale voorzieningen, doet investeringen in en betaalt het onderhoud van haar huisvesting en werkplaatsen etc. Wij berekenen u hiervoor zeer klein bedrag aan dossierkosten. Zoals u op onze website én tijdens het boekingsproces heeft kunnen lezen inderdaad maximaal 37,50 Euro per boeking. In uw geval bedroegen de dossierkosten 35 Euro. Wij verzekeren u dat na aftrek van alle kosten de winstmarge die resteert zéér klein is.
Voor het onderhouden van onze telefoon- en e-mailservice, alle zeer geavanceerde realtime vergelijkingsdiensten, ons promoteam dat steeds de beste promo’s vindt, onze betaalservice en onze social media diensten berekenen wij een klein servicebedrag, in uw geval 2,11 Euro per persoon.
Onze doelstelling:
Een goede en vriendelijke service, een lage eindprijs, een kleine winst én, zeer belangrijk, veel tevreden klanten die graag ons vergelijkingssysteem willen gebruiken én een volgende keer weer bij ons willen boeken!
Onze beloning:
Uw beloning voor onze eerlijkheid, onze harde werken, het bieden van een fantastisch vergelijkingssysteem én het accepteren van een héle kleine winstmarge is dat u zich afgezet voelt, u wél onze systemen wenst te blijven gebruiken maar in het vervolg rechtstreeks bij Ryanair gaat boeken én dat ook uw gehele netwerk gaat aanraden. Dat is erg leuk voor ons als Belgische agent. Vriendelijk bedankt daarvoor
De toekomst?
De airlines wensen juist alle vergelijkingsdiensten uit te schakelen om op die manier meer vrijheid te krijgen bij het manipuleren (lees verhogen) van hun prijzen. Zonder boekingen en een kleine marge blijft onze vergelijkingsdienst in ieder geval niet bestaan. Als dat uw wens is dan is het zeker verstandig een volgende keer rechtstreeks te gaan boeken bij Ryanair. Doet u dat dan eens zonder een vergelijkingsdienst te gebruiken, maar vergelijkt u dan zelf eerst eens alle websites van alle airlines op alle mogelijke data waarop u wenst te vliegen en alle mogelijke luchthavens in de omgeving van uw vertrekplaats en bestemming. Als u een uurtje bezig bent krijgt u zeker en vast het besef dat het behouden van een vergelijkingsdienst misschien toch beter is.
Kortom:
Wij publiceren uw reactie graag op onze website. Het geeft ons juist de mogelijkheid uit te leggen wat we doen inclusief de achterliggende redenen. Onze klanten krijgen dan meer begrip/ waardering voor ons als reisagent en op die manier bereiken wij steeds vaker onze doelstelling. Hopelijk ook bij u, al zult u vast wel genoeg verdediging hebben om een volgende keer toch rechtstreeks bij Ryanair te boeken.
Wij wensen u nog een fantastische avond en een mooie reis naar Madrid!
Beste groeten,
Redactie GVT
Beste
Wij boekten 2 tickets bij u naar Madrid maar kregen een foutmelding net na de overmaak van het bedrag. Verder kregen wij ook geen bevestigingsmail. Dit baart ons zorgen. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken (zeer lange wachttijden). Graag zouden wij spoedige respons krijgen met meer informatie over de situatie.
Met vriendelijke groeten
Beste, dank voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij u bericht via een persoonlijke email.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste, hoe kan ik zoeken op richtdatum? Ik wil boeken wanneer het goedkoopst is ergens in juni. Vaak krijg ik de melding 0 vluchten gevonden waardoor ik ook niet kan scrollen naar andere dagen om het verschil in prijs te zien.
Beste,
Lijndienstmaatschappijen tonen hun vluchten tot maximaal 330 dagen voor vertrek. Veel lowcostairlines/prijsvechters met hun lowcostbestemmingen tonen de vluchten pas vanaf ongeveer 5 maanden voor vertrek. Waarschijnlijk zoekt u vluchten naar een lowcostbestemming (?) die op dit moment nog niet boekbaar zijn. Wij adviseren u hiervoor te wachten tot ongeveer december/januari.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Betaald, maar geen mails ontvangen. Zit nu al anderhalf te wachten op antwoord via de helpdesk omdat ik hotel ook aan het boeken ben.
Graag spoedig antwoord aub. Mvg
Beste, dank voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij u bericht via een persoonlijke email.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
goede dag,ik wou eens vragen over bagage…ik wil graag een ticket online kopen voor een ander persoon(die woont in zweden),van kalmar naar brussel,maar een vraag-hoe zit in elkaar met bagage(niet handbagage) in SAS maatschappij?ik vond geen info over dat,of mischien die is er al inbegrepen in het prijs?
Beste, dank voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij u bericht via een persoonlijke email. SAS kent op haar vluchten een bagagevrijdom van 23kg. Tevens mag 8kg handbagage meegenomen worden.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
hoe kan ik een business ticket kopen? >> ik vind altijd de prijs voor een economy ticket
Goedemiddag, bedankt voor uw bericht.
Business tickets kunnen worden geboekt via onze zoekbox. Kies hiervoor allereerst voor “meer zoekopties” onderaan de zoekbox. Vervolgens kiest u voor “Business & First”. Alle getoonde prijzen zijn voor business class in dat geval. Wilt u weer economy class prijzen vergelijken dan kiest u opnieuw voor “meer zoekopties” en vervolgens voor “economy”.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
goeden avond ik heb vlucht geboekt 4augustus nummer yikrri heb nog geen bevestiging gekregen heb op site gekeken en op gevraag ze vinden niets hoe kan zo iets .willen jullie aub makijken wat er verkeerd mee is gr. bono luigo . ps; mijn zoon heef jullie vandaag gebeld jullie zouden een mail zenden heb niets ontvangen
Beste,
Dank voor uw bericht. Wij hebben u per e-mail inmiddels geïnformeerd. Omdat het door u opgegeven e-mail in eerste niet correct was hebben onze eerdere berichten u niet bereikt.
Hartelijk dank en goede reis,
Redactie GVT
Ik wens in België vliegtuigtickets te reserveren en te betalen voor iemand in Moskou voor een retourvlucht van Moskou naar Brussel en terug. Gaat dat?
Goedemiddag,
dank voor uw bericht!
Ja, het is mogelijk dat u vliegtickets betaalt voor iemand anders. Het al standaard ingegeven “Brussel” kunt u eenvoudig aanpassen naar “Moskou”.
Tijdens het online reservatieproces geeft u dan overal uw gegevens in behalve daar waar om de passagiersgegevens wordt gevraagd.
Hopelijk is het één en ander zo duidelijk voor u.
Klik hier om naar de ticketzoeker te gaan.
vriendelijke groeten, Redactie GVT
Hallo beste, Ik zag via google dat er al eerder t volgende gevraagd moet zijn maar ik kan het verder niet vinden. Het visum dat mijn vriend nodig heeft om Belgie te bezoeken kan pas ten vroegste 3 maanden voor de reistijd worden aangevraagd. Een vlucht boeken doe je altijd meer dan 3 maanden voor de reistijd omwille van de prijs en beschikbaarheid. Heel belangrijk om weten is echter “Wat gebeurt er als je geen visum krijgt?”. Kunnen de vluchten dan worden terugbetaald? Dit zou anders toch wel een heel groot risico zijn voor jan modaal. Alvast heel erg bedant voor je antwoord bij voorbaat! Een antwoord op deze vraag zou ons zoveel verder helpen! Vriendelijke groeten
Goedemorgen,
dank voor uw bericht!
Tijdens het online reservatieproces kunt u een annulatieverzekering onderschrijven zodat u bij een eventuele weigering van het visum via de betreffende verzekeringsmaatschappij een aanvraag tot restitutie kunt indienen voor het ticketbedrag.
Hopelijk is alles zo duidelijk voor u.
Naar de ticket-zoekmachine, klik hier.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Hallo,
Ik heb zonet 2 maal heen en weer brussel charleroi-istanbul aangekocht. Ik heb een foutmelding gekregen terwijl het bedrag van mijn bankaccount is afgenomen. Wanneer krijg ik mijn bevestiging?
Alvast bedankt !
Goedemorgen, wij hebben u per persoonlijke email geïnformeerd.
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Beste
ondanks meerdere errors, gelukkig bewijzen van! zijn jullie er toch in geslaagd, 2x aan te rekenen.
Nog steeds geen enkele bevestiging ontvangen, integendeel, ik krijg zonet een mailtje van jullie, dat het jullie opgevallen is dat ik naar vliegtickets gezocht heb voor Polen, maar ik mijn boeking nog niet heb afgerond… Is dit mensen aanzetten om toch nog een 3de x te proberen????!!!!! Ik heb contact gezocht via jullie contactformulier, facebook, en nu hier. Ik verwacht een snelle rechtzetting van deze opeenstapeling van fouten.mvg
Beste Sarah
Dank voor uw berichten.
Er was heden avond inderdaad een storing aan onze zijde en die van de airline. Mede namens de airline welgemeende excuses hiervoor! Over uw betalingen hebben wij u inmiddels via e-mail geinformeerd.
Wij raden u voor deze reservatie aan de zetels rechtstreeks bij de airline te boeken om een mogelijke nieuwe storing te voorkomen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het door u ondervonden ongemak!
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
We hebben een vliegticket naar tenerife maar we hebben een tussenlanding in Madrid
Hoe zit het dan met je ruimtebagage word dat automatisch naar het andere vliegtuig verplaats.
Grt
Hallo
Ik heb een reis van Turkish Airlines geboekt, 16 december 2014 tot 4 januari 2015. Het is een gewoon basisticket, dus zonder verzekering… Nu zou ik de data willen wijzigen of de gehele reis annuleren (twijfel nog), is dit mogelijk met de hele teruggave van het geld?
Een andere vraag, als je niet opdaagt, dus je niet aanmeldt, wordt er dan een boete aangerekend?
Laatste vraag, 15 december is het internationale staking, zou dit de dag erna nog voor hinder zorgen?
Groeten
Beste,
ik heb vandaag een ticket geboekt maar heb geen bevestigingsmail gekregen.. Kan je mij meer info geven aub
alvast bedankt
Beste,
Bedankt voor uw bericht, wij hebben u inmiddels een persoonlijke per e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
Mag een gitaar in koffer meegenomen worden op het vliegtuig? Wat zijn de voorwaarden?
Mvg,
Isabel
Goedemorgen,
Dank voor uw bericht! Muziekinstrumenten mogen mee op het vliegtuig. De voorwaarden (en de extra kosten) voor het vervoer een gitaar zijn altijd afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij waarmee u gaat vliegen. Hiervoor gelden geen algemene regels. Kunt u ons in een e-mail de reservatiecode van uw boeking doorgeven zodat wij het één en ander kunnen nazien?
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
wij overwegen in september een vlucht naar malaga echter we zouden graag elk onze motorhelm willen meenemen in handbagage verdere handbagage buiten de zak waar onze helm inzit hebben we niet. Kan u bevestigen dat dit toegetsaan is in handbagage.
Goedenavond,
dank voor uw bericht!
De standaard maten voor handbagage zijn 55 cm x 40 cm x 20 cm (l x h x b).
Wanneer de afmetingen van de helm(en) hierbinnen blijven kunt u de helm(en) meenemen als handbagage.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste, ik vertrek volgende week naar Spanje met Ryanair, ik heb een Elektronische F kaart en nu heb ik horen zeggen dat je hiermee niet mag vliegen bij sommige vluchtmaatschappijen? Alvast bedankt.
Dank voor uw bericht!
Volgens onze informatie mag u inderdaad niet reizen op basis van deze kaart.
Wij raden u aan contact op te nemen met de Belgische overheid om navraag te doen naar welke documenten u nodig heeft om te reizen.
Vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Natuurlijk mag je met een F-kaart (Familielid van een burger van de Europese Unie) binnen de Schengenlanden vrij reizen. Wat een flauwe kul is dat nu. Houders van een F-kaart hebben een verblijfsvergunning voor 5 jaar en telkens verlengbaar.
Beste,
Dank voor deze aanvulling!
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
beste
Ik zou graag mijn hondje mee nemen in mijn terug vlucht.
Op bepaalde vluchten staan de prijzen vermeld , maar op jullie staan deze niet vermeld,
Mijn hondje weegt 6kg en heb een eigen Bench en alle wettelijke documenten en paspoort zijn in orde.
Wat is de prijs voor de transfer bij jullie .
mvg omez veronique
Beste,
Bedankt voor uw bericht. We hebben inmiddels per e-mail gereageerd.
Vriendelijke groeten,
Redactie GVT
beste
ik heb verleden week heen en terugticets geboekt voor 2 per aan 127.0 euro
maar heb hier geen enkel bewijs van gekregen ondanks die ticets onmiddellijk betaald zijn
de reis gaat van brussel zaventem naar rome fumichino op 3 sep tot 7 sep
kan u mij aub mail sturen hoe ik aan mijn vliegticets kan komen
dank bij voorbaat
wijns Jeanine
Hoogstraat 12
1760 roosdaal
Beste,
Bedankt voor je berichtje. We hebben inmiddels per e-mail gereageerd op je vraag, goed reis alvast gewenst!
Vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Hoi, ik heb een vlucht gevonden van Brussel naar Beijing met 2x overstappen. Nu zie ik in de details dat het 2x overstappen treinstations van Brussel naar Amsterdam betreft. Het eerste traject wordt dus per trein afgelegd en de vliegreis is rechtstreeks van Amsterdam naar Beijing. Is het voor mij dan ook mogelijk om meteen in Amsterdam op te stappen zonder eerst naar Brussel af te reizen? Ik woon nl in Amsterdam. En als ik alleen bij de vliegreis incheck, wordt het ticket dan ook goedkoper? Ik hoor graag van u.
Beste,
Bedankt voor je berichtje. We hebben inmiddels per e-mail gereageerd op je vraag, veel plezier alvast met het boeken van je reis!
Vriendelijke groeten,
Redactie GVT
hallo,
ik heb een vlucht geboekt vanuit brussel naar montreal in canada. ik kwam er na het boeken achter dat brussel-parijs per trein gaat. ik heb nog nooit internationaal met de trein gereisd dus ik zou hier graag wat meer informatie over krijgen. hoe zit dat dan bijvoorbeeld met mijn baggage en moet ik voor de trein ook nog ergens inchecken ofzo? ook staat er iets met air taxi onderaan mijn itinerary voor 15 februari 2015. wat is dat?
met vriendelijke groeten,
veerle
Beste Veerle,
Leuk dat je bij ons hebt geboekt.
Het reizen per internationale trein is eenvoudig hoor. In de bevestiging die je van ons hebt ontvangen vindt je hierover ook al de volgende informatie:
Reis je een deel per trein dan is het treinsegment inbegrepen in de tickets die je aankoopt. Het elektronische ticket dat je van ons ontvangt is echter niet voldoende om aan boord van deze trein te stappen. Je moet het elektronisch ticket dus nog omruilen voor je Thalys ticket. Om dit vlot te laten verlopen kun je onderstaande procedure volgen:
• Druk een extra kopie van het elektronische ticket af.
• Het elektronische ticket kun je op de dag van vertrek omruilen bij de International Rail Desk op het treinstation voor een geldig Thalys ticket.
Indien je boekt met Air France via Parijs zal je reeds in Brussel-Zuid moeten inchecken aan de Air France balie.
Het treintraject van jouw boeking wordt inderdaad uitgevoerd door Air France, maar de vervolgtrajecten door Delta Airlines. In dit geval ruil je jouw elektronische ticket om bij de International Rail Desk voor een geldig Thalys ticket. Dan reis je met je bagage naar Parijs. Op de luchthaven in Parijs ga je dan naar de balie van jouw Delta Airlines vlucht en kun je daar inchecken voor jouw vlucht naar Canada (en jouw bagage afgeven)
De vermelding over “air taxi” kun je negeren. Die vermelding heeft te maken met onze eigen administratie en is van geen invloed op jouw reis.
Fijne reis!
M,
Heb vanmiddag tickets geboekt naar malaga,alles perfect ingevuld,betaald met bancontact(is al van mij rekening gegaan 455EURO)en dan kreeg ik een foutmelding en heb geen bevestigingsmail gekregen.Als ik het opnieuw probeer te boeken omdat ik dacht dat daar het probleem lag,dan krijg ik de melding van dubbelboeking…Wat Nu???
Dank voor uw bericht, wij hebben hierop in een persoonlijke e-mail gereageerd.
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Geachte,
Ik heb net een reservatie gemaakt bij jullie site, en daar kreeg ik een bevestiging code van als ik de reservatie code wil indrukken dan zegt men dat dit niet geldig is, ik heb wel 105 euro betaalt voor mijn reis en zou graag mijn ticketsbewijsen willen uitprinten?
gelieve mij zo snel mogelijk iets te laten weten.
Met vriendelijk groeten
van den bossche eleine
Dank voor uw bericht, wij hebben hierop in een persoonlijke e-mail gereageerd. Alvast een goede reis gewenst!
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Geachte,jullie hebben promoties naar beijing,maar die zijn al voor 7 dagen,kan dat verlengt worden?
Ik zou er drie weken verblijven.
Alvast bedankt
Goedemorgen,
dank voor uw bericht!
Wanneer u vluchten naar Beijing wilt zoeken en boeken voor een verblijf langer dan 7 dagen kunt u onze ticket-zoekmachine gebruiken.
Deze werkt erg eenvoudig en wijst zichzelf. Alle nog beschikbare vluchtmogelijkheden en de daarbij horende tarieven zullen aan u worden getoond.
Naar de ticket-zoekmachine, klik hier.
Hopelijk weet u zo voldoende.
Met vriendelijke groet,
vliegen jullie op 1 juli naar Toulouse ?
Beste,
Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze site.
Op 1 juli bieden wij in onze zoekmachine inderdaad een aantal mogelijkheden naar Toulouse. U kunt dit zelf ook eenvoudig nazien door op onze homepage een zoekopdracht te doen voor de door u gewenste data.
1 juli bieden wij ondermeer de volgende vluchten;
• Vanaf Lille met Easyjet, vertrek om 13:55 en aankomst om 15:25
• Vanaf Brussels naar Toulouse met SN Brussels Airlines, meerdere mogelijkheden om 9:40, 15:40 en 21:00
• Als alternatief zijn er met Ryanair vluchten vanaf Charleroi en Eindhoven naar Carcassonne
Zoals gezegd vindt u alle informatie in onze zoekmachine, u kunt vervolgens snel en voordelig online boeken en betalen. De prijs is afhankelijk van uw (eventuele) retourvluchtdatum.
Alvast een goede reis, vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Beste,
Ik heb een vlucht geboekt, Brussels-Alicante. Alles is vlot gegaan tot ik mijn E tickets ging downloaden. ( Ryannair )
Enkel heen ticket was mogelijk en heb ik perfect kunnen afprinten maar retourticket was niet beschikbaar? Dus ben ik vertrokken maar wanneer is retourticket beschikbaar aub?
Mvg, Stefan Lemmens
Beste,
dank voor uw bericht!
Online inchecken voor de terugvlucht is mogelijk van 7 dagen voor vertrek.
Een prettige reis gewenst.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
hebben jullie ook vluchten van antwepen deurne naar londen en weer aub?
Beste,
Heb net een boeking bij jullie gedaan naar djerba.
Alles verliep normaal betaling ok.
Daarna echter kwam foutmelding.
Het geld is echter ageboekt op mijn rekening.
Maar geen bevestigings email tot op dit moment.
Zoals anders wel altijd dadelijk gebeurt bij boeking.
Wat nu????
Help!!
Beste,
Dank voor uw bericht. Wij gaan dit meteen nazien, u ontvangt later vanmorgen onze reactie per e-mail.
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Beste,
Ik ben braziliaanse, officel getrouwd met een belg en ik heb de F kaart(verblijfskaart van een familielid van een burger van de Unie), moet ik mijn brazialiaanse pasport meebrengen? Mijn pasport is niet meer geldig!
met vriendeljk groeten,
Glaucia.
Beste,
Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben met een persoonlijke email inmiddels gereageerd.
vr grt,
Redactie GVT
Hallo,
Zou graag een vlucht heen en weer boeken naar Djerba.
Hoeveel bagage mag ik dan meenemen.En hoeveel moet ik bijbetalen voor eventuele bagage?
Alvast bedankt
Beste, dank voor uw bericht!
Elke airline hanteert zijn eigen bagagevoorwaarden. Hiervoor gelden geen algemene regels.
Met welke luchtvaartmaatschappij wilt u vliegen? Als u ons een e-mail bericht stuur met uw voorkeur dan kunnen wij u zo spoedig mogelijk nader informeren over alle mogelijkheden voor wat betreft bagage.
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
Heb een vlucht geboekt van Turkish Airlines naar Istanboel voor “16 Maart tot 24 Maart” en mijn vraag hierbij was of het mogelijk was om de terugdatum te wijzigen en wat de kosten hiervoor zijn?
vriendelijke groeten
Beste,
Dank voor uw bericht, wij hebben op uw vraag gereageerd middels een persoonlijke e-mail.
Vriendelijke groeten,
Team GVT
IK HEB GERESERVEERD VOOR PERU IN DE MAND VAN MEI IK WIL VRAGEN OF IS MOGELIJK OM DE DATA TE VERANDEREN
EN DE NAAM VAN EEN VAN DE PASSAGIERS TE WIJZIGEN
Hallo vraagje mijn man heeft voor zaterdag terug geboekt wegens omstandigheden kan hij niet terug die dag en wil graag voor een andere datum omboeken kan dit en hoe moeten we dat doen?
Vriendelijke groet A
Beste Audrey,
Bedankt voor uw bericht, wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om eea toe te lichten.
beste groeten,
Team GVT
Ik heb van Brussel tot Minsk geboekt en moet ik extra gewicht meenemen. Hoeveel betaal je dan per kg extra gewicht?
Mvg,Kovalkova
Goedemorgen,
dank voor uw bericht!
Met onderstaande link kunt u de kosten voor overbagage op LOT Polish Airlines bekijken, afhankelijk van de hoeveelheid die u mee wilt gaan nemen:
http://www.lot.com/nl/en/excess-baggage
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
We hebben zojuist twee retour ticket van Amsterdam Schiphol naar Berlijn Schonefeld gereserveerd en betaald. We hebben ook een bevestigingsmail ontvangen, maar nog geen boekingsreferentie ontvangen. Waneer kunnen we die verwachten?
Goedemorgen, dank voor uw bericht!
De reservatiecode (deze bestaat uit 6 of meer karakters) kunt u linksboven in de reservatiebevestiging terugvinden.
Hopelijk weet u zo voldoende
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Beste,
Ik ben bezig met een vlucht te plannen naar Sofia(Bulgarije).
Nu vind ik nergens terug of deze vlucht alleen handbagage voorziet of ook 1 kleine koffer?
mvg
Goedemorgen,
dank voor uw bericht!
De hoeveelheid gratis mee te nemen bagage is altijd afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij waarvoor u kiest.
Hiervoor gelden geen algemene regels. Wellicht dat u met de volgende links al een antwoord op uw vraag vindt;
Informatie per luchtvaartmaatschappij
Algemene bagage informatie
Met vriendelijke groet,
Redactie GVT
Beste,
Wij hebben een vlucht geboekt op vrijdag 8 November van Eindhoven naar Warsaw Modlin, retour op woensdag 13 November..
Referentienummer : FB3Q8L
In deze vlucht is het ons enkel toegestaan om handbagage mee te nemen, graag zouden wij meer info vragen
betrefende het meenemen van : haargel, deodorant, tandpasta en dergelijke.. Zodat wij op de hoogte zijn van wat we al dan niet kunnen meenemen en in welke hoeveelheden..
Alvast bedankt..
Beste, dank voor uw bericht!
U mag per persoon maximaal 1 liter vloeistof(fen) in de handbagage meenemen waarvan de flacons/tubes elk niet meer inhoud bevatten dan 100 ml.
Dit alles moet in een hersluitbare doorzichtige plasticzak verpakt zijn.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Beste,
ik heb een vraagje kan ik ook met mijn Belfius bank kaart reserveren want ik heb geen creditcard.
En ik heb nog een vraagje hoe kan ik een medische verzekering afsluiten het is voor mijn grootmoeder
En nog een vraag kan ze haar medicatie meenemen in de vliegtuig of hoe moet ze dat doen met de medicatie
en hoeveel kilo mag ze meenemen van Belgrado Servië.
AUB kunt u me laten weten.
Mvg.
Goedemorgen, dank voor uw bericht!
De betaling van vliegtuigtickets kan ook via Belfius gedaan worden.
Tijdens het online reservatieproces wordt u de mogelijkheid geboden een Reisbijstand- en annulatieverzekering te onderschrijven.
Medicatie kan worden meegenomen in het vliegtuig echter heeft de passagiere hiervoor wel een recent doktersattest nodig.
De hoeveelheid mee te nemen ruimbagage is altijd afhankelijk van de airline waarmee u gaat vliegen. Hiervoor gelden geen algemene regels.
Voor meer informatie zie ook bij onze airline pagina’s of bij bagage.
Hopelijk weet u zo voldoende.
vr grt, Redactie GVT
Beste,
Ik heb een heen-en-terugvlucht bij u geboekt. En dat is vanuit Brussel naar de Filipijnen met Aeroloft. Ik zou graag weten hoeveel kilos bagage mag ik in het vliegtuig meenemen en hoeveel kilo’s handbagage ?
Mvg,
Arlene
Beste,
dank voor uw bericht!
U mag gratis 1 valies meenemen die niet zwaarder mag zijn dan 23 kilogram.
Daarnaast mag u 1 stuk handbagage meenemen van maximaal 10 kilogram die niet groter mag zijn dan 115 cm ( l x h x b) + 1 extra item als bijvoorbeeld een dameshandtasje, laptop, boek of paraplu.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten, redactie GVT
aabakrimi
beste wij zijn met 2 volwassenen 1 baby en 1 kind hoeveel tassen mogen we meenemen voor hand bagage?
en hoeveel kilo bagage? mag de baby meenemen en mijn kind van 3 jaar ?de baby gaat wel op schoot ???
Beste,
dank voor uw bericht!
De hoeveelheid (gratis) mee te nemen (hand) bagage is altijd afhankelijk van de airline waarmee u vliegt.
Hiervoor gelden geen algemene regels. Op onze airline landingpage kunt u vaak al informatie over bagage lezen:
De baby heeft geen eigen stoel en zal bij u op schoot zitten.
Hopelijk weet u zo voldoende.
Vriendelijke groeten, redactie GVT
Beste Tom,
Uit eindelijk is alles goed gekomen en zijn ook de misverstanden opgelost!! Heb veel contact met nog gehad met Tom en heeft mij zeker nog geholpen om de juiste vlucht te boeken tegen het juiste tarief!! Kortom heb toch weer geboekt bij jullie! Zal dit ook blijven doen in de toekomst. Ik heb de datum zeker nu denk ik al 509x gelezen zodat ik zeker weet dat ik niet weer een fout heb gemaakt.
Groetjes Nadia
Beste,
Ik heb een vlucht geboekt via jullie site. Nu heb ik zelf een week te laat geboekt dit gebeurde zo snel dat ik achteraf pas in de gaten had dat ik de verkeerde datum heb ingeboekt!! Dit heb ik ook doorgeven en kreeg per mail dat de kosten voor het wijzigen eigenlijk zo hoog zijn dat je beter niet meer kunt gaan. Geld wordt ook niet terug geven dus eigenlijk heb je 600,- euro gedoneerd. Toen ik een vlucht voor mijn moeder boekte en dochter bleken dat de vliegtuigen in staken waren en de vlucht werd geannuleerd we kregen geen mail of telefoontje en kwamen erachter op het vliegveld we moesten zelf bellen om te kijken wanneer er weer een vlucht vrij was dit was dan 5 dagen later. We hebben toen geen kosten moeten betalen om de fout bij de maatschappij ligt maar anders om wordt er geen begrip getoond zonder te betalen??? Dit vindt ik heel jammer aangezien we vaak boeken via deze site.
Beste,
Dank voor uw bericht.
De voorwaarden zoals die aan tickets worden verbonden voor wat betreft de mogelijkheden tot wijzigen van data en/of de kosten voor annulatie worden helaas niet door de reisagent bepaald. De airline bepaalt steeds de voorwaarden en deze worden ook tijdens het boekingsproces al gemeld aan de klant. De voorwaarden van uw tickets zijn op die wijze ook door u geaccepteerd. Het is natuurlijk niet leuk dat wanneer een klant een foutje maakt bij de boeking, men vervolgens soms veel geld moet betalen voor het wijzigen van het ticket.
Met betrekking tot de annulatie van uw vlucht bij de staking: vaak krijgt een reisagent niet/ niet p tijd de melding van een staking en/of het uitvallen van vluchten. Steeds als wij tijdig horen over een staking lichten wij de klant in. Het is bij een staking overigens altijd moeilijk om goed advies te geven omdat meestal niet exact bekend is wanneer een staking begint of eindigt.
Kortom:
Wij vinden het altijd fijn als een klant een reactie stuurt over de ervaringen met vliegtickets gekocht van GVT, maar we hebben helaas geen invloed op het prijs- en voorwaardenbeleid van een airline en ook zeker geen invloed op acties van stakend airline personeel.
Wij vertrouwen op uw begrip en hopen u in de toekomst uiteraard weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
redactie GVT
Beste,
Ik kan begrijpen dat jullie de situatie niet kunnen verspellen in bepaalde landen. Terwijl de mensen die via een reisbureau geboekt hadden wel op de hoogte werden gebracht in het weekend en dus niet voor niks op het vliegveld stonden met bagage en al. Ik heb inderdaad de fout gemaakt door een verkeerde datum aan te geven een week te laat. Ik begrijp alleen niet dat er zoveel voorwaardens verbonden zijn aan het boeken. Dit is mij niet aangegeven misschien dat het ergens in kleine letters staat maar jullie maken het onmogelijk om nog een betaalbaar ticket te boeken aangezien jullie prijzen elke minuut wijzigen en het aantal beschikbare plaatsen ook wonderbaarlijk continu veranderd. Administratiekosten ok, wijzigingskosten ok, en dan nog ophogingskosten?? Terwijl de zelfde datum een paar dagen eerder de zelfde prijs gaf. Sorry maar op deze manier is een klant geen koning bij jullie.
En de goedkoopste zijn jullie dus nu ook echt niet meer! Kan toch duidelijk andere site vinden waarbij mijn vertrekdatum toch goedkoper is dan bij jullie nu. Hier kan ik dus helaas niet meer boeken omdat, mijn vakantiegeld al bij jullie op de rekening staat.
Beste Nadia,
Dank voor jouw aanvullende reactie. In antwoord op jouw opmerkingen:
– Wij zijn, zoals ook veel van onze collega reisagenten, niet tijdig op de hoogte gesteld van de staking en konden je dus niet tijdig informeren. U was hoogstwaarschijnlijk niet de enige persoon die op het vliegveld stond voor de geannuleerde vlucht.
– De prijzen zoals deze op de website worden getoond zijn inderdaad onderhevig aan wijzigingen. Wij veranderen de prijzen niet. De reisagent heeft geen invloed op de prijs. De prijzen wijzigen doordat het een markt is van vraag en aanbod. doorlopend kunnen er zetels worden geboekt in het betreffende vliegtuig, zowel via reisagenten als rechtstreeks via én door de airline. Als de beschikbaarheid van zetels wijzigt, wijzigt vaak ook de prijs. Hierdoor kunnen aldus ook ophogingskosten ontstaan wanneer u wijzigt, zeker als u een paar dagen later pas een prijscheck doet.
– Een andere agent of website kan altijd een speciale aanbieding of promo voeren voor een vlucht. Wij doen steeds ons best de laagste prijzen te vinden en doen geen toevoegingen op de prijs.
– Wij verwerken geen voorwaarden in kleine lettertjes, maar bieden alle informatie tijdens het boekingsproces én op andere plaatsen van de website duidelijk aan. U heeft alle voorwaarden geaccepteerd waarbij wij er van uitgaan dat u ze dus ook heeft gelezen.
U verwijt ons nu min of meer dat u én een staking heeft ondervonden én zelf verkeerde data heeft geboekt. Voor geen van beide zaken zijn wij verantwoordelijk. Wij doen ons best u steeds zo goed mogelijk te helpen binnen de grenzen van de voorwaarden zoals de airline die aan uw tickets heeft verbonden. De klant is en blijft koning bij ons, maar we verwachten van een klant wel dat zij redelijk blijft en de verantwoordelijkheid van stakingen en fouten die zij zelf maakt niet op ons afschuift.
Indien u nog vragen heeft of indien wij zaken voor u dienen uit te voeren kunt u ons steeds het snelst bereiken op het e-mailadres reservaties@goedkopevliegtuigtickets.be.
Met vriendelijke groet,
redactie GVT
Beste,
heb een vlucht geboekt van Brussel naar Nador voor 21 juli en mijn vraag hierbij was of het mogelijk was om de vertrekdatum te wijzigen en wat de kosten hiervoor zijn?
mvg,
Beste,
dank voor uw bericht!
Wanneer u ons voorziet van de reservatiecode van de boeking kunnen wij u voorwaarden van het ticket zoals deze hieraan verbonden zijn door de airline, toesturen.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Redactie GVT
Wij zouden graag een vlucht boeken naar Hanoi, Vietnam. Wij kunnen zien dat één vlucht hiervan vertrek te brussel (vliegtuig) naar Parijs (vlucht SN3633). Wij stappen dan over op vlucht (VN 106) naar Hanoi, Vietnam.
Bij de terugreis komen we van Siem Reap naar Hanoi (VN834) en verder van Hanoi naar Parijs (VN107) en vervolgens de trein naar Brussel(AF7179).
Bij al deze overstappen, worden dan onze koffers hier automatisch in het juiste vliegtuig gelegd door de organisatie of dienen de reiskoffers telke malen weer opnieuw ingecheckd te worden bij elke overstap?
Is de bagageverzekering inclusief de 744 € p.p. voor dit vluchtenpakket?
Mvg
Beste,
Bedankt voor uw bericht via onze website.
In antwoord op uw vragen:
– In de meeste gevallen zal de bagage automatisch worden doorgelabeld naar het volgende toestel. Wij adviseren u echter dit nogmaals na te vragen bij de incheckbalie van uw vlucht op de dag van vertrek zodat u niet voor verrassingen kom te staan.
– Tijdens het online reservatieproces van de vliegtuigtickets wordt u de mogelijkheid geboden een verzekering naar keuze te onderschrijven
Naar onze ticket-zoekmachine:
https://www.goedkopevliegtuigtickets.be/
Mvg,
Redactie GVT
Niet te begrijpen…..ik krijg volledige inlichten betreffende een boeking van brussel naar Tampa maar het systeem erkent geen boeking van Tampa naar brussel. Brussel lijkt dan niet bekend!!!!!
Beste,
Dank voor uw bericht!
Het al standaard ingegeven “Brussel” als luchthaven van vertrek kunt u met de auto-complete eenvoudigweg aanpassen naar “Tampa”.
Op die manier kunt u vluchten vinden met een vertrek vanuit Tampa (of iedere andere luchthaven wereldwijd) naar Brussel en worden direct ook alle bijbehorende prijzen getoond.
Wanneer u een reservatie heeft gedaan ontvangt u via e-mail een reservatiebevestiging met een reservatiecode en kunt u of de reiziger binnen 24 uur het e-ticket zelf thuis afdrukken.
Hopelijk is alles zo duidelijk voor u.
vriendelijke groeten
Redactie GVT
Hoeveel kilo mag meenemen in mijn koffer met vliegtuig Ryanair
Beste,
dank voor uw bericht!
Bij Ryanair (dit is een prijsvechter/lowcostairline) is ruimbagage nooit bij de prijs inbegrepen. Het vervoer van ruimbagage kunt u tijdens het online reservatieproces wel bijkopen.
De extra kosten hiervoor worden dan aan u getoond voordat u klikt op de button “definitief reserveren”.
Met vriendelijke groeten,
GVT Redactie
Beste ,
hoeveel kilo mag ik meenemen met royal air maroc en ook hand bagage en is er eten in begrippen
dank voor uw bericht!
Bij Royal Air Maroc mag u in de economy classe 1 valies, die die niet zwaarder dan 23 kilogram bagage mag zijn, gratis meenemen.
U mag één stuk handbagage mee aan boord nemen dat niet zwaarder is dan 10 kg. Het totaal van lengte, breedte en hoogte mag niet meer dan 115 cm zijn. Is uw handbagage groter, of zwaarder dan 10 kg, dan kan deze bij de gate worden afgenomen en samen met uw ruimbagage worden vervoerd.
Voor de maaltijd krijgt u een aperitief aangeboden en tijdens de vlucht worden er warme en koude dranken geschonken.
De maaltijd bestaat uit:
•
• Een koud voorgerecht
• Een slaatje
• Twee warme gerechten naar keuze
• Kaas
• Een gebakje
Afhankelijk van het uur van de vlucht ontvangt u koffie/thee of een ontbijt.
Voorgaande onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen.
vriendelijke groeten, Redactie GVT
beste heb een vlucht naar medan geboekt met een wachttijd van 19 uur in abu Dhabi kan ik daar buiten de luchthaven deze wachttijd doorbrengen
Beste,
We hebben contact gehad met de maatschappij. Het is inderdaad mogelijk om de luchthaven te verlaten in Abu Dhabi.
U moet dan wel uw bagage op aankomst in Abu Dhabi terugnemen en terug inchecken 3u op voorhand op 15/4 voor de vlucht naar Manilla.
vriendelijke groeten, Redactie GVT
Beste,
Ik zou voor deze zomervakantie een vlucht willen boeken naar Lesbos (met aegean airlines).
Ik vroeg mij af hoe het zit met de fueltoeslag.
En volgens de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij is 1 bagage van 20kg en 2 handbagages inbegrepen in de prijs, wanneer wordt de 2e bagage dan afgerekend?
Met vriendelijke groeten,
Margot
Goedemiddag,
dank voor uw bericht!
In antwoord op uw vragen:
– De in de zoekmachine getoonde ticketprijs is de prijs inclusief alle toeslagen zoals bijvoorbeeld fueltoeslag en luchthavenbelasting.
– Wanneer u vliegtuigtickets van Aegean Airlines aankoopt mag u per persoon 1 valies meenemen die niet zwaarder mag zijn dan 20 kilogram. Verder mag u ieder 1 stuk handbagage meenemen (niet ieder 2 stuks). Het gewicht hiervan mag de 8 kilogram niet overschrijden en mag tevens niet groter zijn dan 50 x 40 x 20 cm.
Bij vragen of bemerkingen mag u ons altijd contacteren.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
redactie GVT
prijs napoli brussel
Bedankt voor uw bericht.
U kunt de prijzen naar Napels snel vinden op deze pagina (klik hier)
Vriendelijke groeten,
Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
beste,
ik vlieg naar chili en weet dat ik 1 valies mag meenemen van 20 kilo
hoeveel mag de handbage zijn afmetingen en gewicht. en hoeveel moet ik bijbetalen per kilo teveel? ik vlieg met Iberia en Lan
alvast bedankt voor uw reactie
Beste,
dank voor uw bericht!
De maximale afmetingen van de handbagage zijn 50 x 40 x 20 cm en mag niet zwaarder wegen dan 8 kilogram.
Volgens onze informatie bedraagt het tarief voor de overbagage 90 USD per extra kilo per enkele reis.
Voorgaande is onder voorbehoud van wijzigingen.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
redactie GVT
Beste,
Hoeveel bagage mag ik meenemen op een vlucht van Brussels naar Addis Ababa, met Ethiopian Airlines en met Egyptair, in Economy class ?
Dank voor uw antwoord, dan kunnen we snel beslissen
Beste,
Bedankt voor uw bericht via onze website. De bagageregels naar Addis Abeba zijn als volgt, zowel voor Egyptair als voor Ethiopian Airlines:
2 Stuks bagage van elk maximaal 23 kg. Maximale afmeting per koffer (lengte+hoogte+breedte): 158cm
1 Stuk handbagage van maximaal 8kg en 115cm (lengt + hoogte + breedte).
vr grt,
Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste .
Wij zouden graag een kennis van ons naar belgie laten komen
Maar deze persoon brengt een chihuahua met zich mee .
Hoe zouden wij dan een reservatie kunnen doen .
En is dit toegelaten ?
Graag krijgen wij een antwoord
Mvg
Beste,
Dank voor uw bericht!
Het vervoer van een huisdier moet altijd worden aangevraagd bij de airline waarmee u vliegt.
In dit geval kunt u zelf online een reservatie maken met de ticket-zoekmachine van http://www.goedkopevliegtuigtickets.be
Van zodra u de reservatie heeft voltooid stuurt u ons een e-mail met daarin het verzoek het vervoer van het hondje aan te vragen.
Wij hebben hiervoor onderstaande gegevens nodig:
– heeft het huisdier alle benodigde vaccinaties:
– de afmetingen van de kennel/tas als ook het gewicht van de kennel/tas inclusief het huisdier:
Wij vragen het vervoer vervolgens voor u aan bij de luchtvaartmaatschappij en zullen u hier zo rap mogelijk over berichten.
Met vriendelijke groeten,
Redactie
Beste,
Graag dank ik u voor uw vlugge respons.
Ik ben echter teleurgesteld want misleidend kon je de nieuwsbrief-email van 13 juli 2012 met de actie minstens noemen. Daarin staat ‘exclusief €25 extra korting!*’ met verder toegelicht achter het ‘*’: ‘Boek deze actie, stuur ons je reservatiecode en ontvang €25 extra korting’. Met geen woord wordt er ergens, niet in de e-mail en niet tijdens het boeken, ook niet achter ‘*’ of onder verborgen voorwaarden vermeld dat die korting pas zal gegeven worden bij een volgende boeking via goedkopevliegtuigtickets.be
Specifiek voor deze actie bood de luchtvaartmaatschappij Brusselsairlines trouwens een (kleine) korting van €2 per ticket, waardoor ik nu in feite nog meer heb betaald dan nodig.
Nogmaals dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Kristl
P.S.: in de hoop dit in der minne te kunnen regelen heb ik nog geen klacht ingediend bij de Geschillencommissie Reizen vzw of andere diensten bij de overheid. Bovendien zou een rechtzetting of verduidelijking dienen verstuurd te worden naar iedereen die deze ‘actie’ zou hebben ontvangen.
Beste,
ik moet u zeker gelijk geven hoor. Ik ben inderdaad gewoon naar de ‘*’ te zoeken en te lezen wat daar staat of onder de rubriek ‘voorwaarden’. Het stond daar inderdaad vlak onder de ‘affiche’ van Brusselsairlines maar is me blijkbaar ontgaan.
Ik bied u hiermee graag mijn verontschuldiging aan. Ook hartelijk dank voor het uitzonderlijke aanbod om die €25 toch nog rechtstreeks uit te willen keren maar waarvan ik zeker geen misbruik van wil maken. Correct is correct. Het was misschien wel iets transparanter geweest als deze voorwaarde reeds in de e-mail stond.
U mag mij wel de kortingsbon opsturen waarvan ik misschien nog voor het einde van het jaar gebruik kan van maken voor een volgende boeking bij goedkopevliegtuigtickets.be
Ook een pluim voor de zeer vlugge reacties en dit tijdens een weekend.
Met vriendelijke groeten,
Kristl
Beste Kristl,
Dank voor uw sportieve e-mail. Dat wordt zeer op prijs gesteld :-).
Het was inderdaad misschien nóg transparanter geweest als we de uitleg direct in onze nieuwsbrief hadden gezet, daarin moet ik u gelijk geven. Wij hebben u via mail een oplossing gestuurd. Daarop vernemen wij graag nog uw reactie.
En… natuurlijk vast een mooie reis gewenst!
vr grt,
redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Hallo beste,hoeveel kg mag ik maximaal meenemen naar Georgie? En hoeveel kg handbagage? Hoeveel betaal je dan per kg extra gewicht?
Vriendelijke groeten,
Serge
Beste,
Bedankt voor het bericht. We zullen via een email hierop reageren. In het algemeen geldt dat de maximale toegestane bagage afhangt van de luchtvaartmaatschappij en de gevlogen route. Meestal komt het neer op 20 kg en/of 1 koffer. Om een correct antwoord te kunnen geven vernemen wij graag de luchtvaartmaatschappij waarmee wordt gevlogen.
vr grt,
redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste,
Ik heb een reis geboekt naar Rome en heb mijn heenvlucht gemist door een treinpanne. Ondertussen ben ik in Rome. Moet ik mij zorgen maken over mijn terugvlucht?
Met vriendelijke groeten
Beste,
Vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan! We hebben inmiddels gereageerd middels een persoonlijke email.
vriendelijke groeten en alsnog een prettige reis, Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste,
Ik zou in de periode ergens tussen 4 en 13 augustus een enkele vlucht willen boeken van Eindhoven, Frankfurt, Charleroi, Maastricht of Brussel naar Surabaya, Java. Kunnen jullie mij alstublieft helpen?
Mvg
Beste,
Dank voor je bericht!
Een enkele reis in de periode 4 tot en met 13 augustus kun je op eenvoudige wijze zelf online zoeken en boeken met behulp van onze ticket-zoekmachine.
Betalen kan met een creditcard of met Bancontact.
Ga naar de homepage http://www.goedkopevliegtuigtickets.be en vul in de ticket-zoemachine (linksboven aan de pagina) de benodigde gegevens in.
Gebruik altijd de auto-complete (pull-down menu) om de gewenste bestemming te kiezen
Het standaard aangevinkte “retour” (bovenaan de ticket-zoekmachine) kun je zelf aanpassen naar “enkele reis”.
Per e-mail hebben we je inmiddels een persoonlijke offerte gestuurd.
vr grt, Redactie Goedkopevliegtuigtickets
Als ik een buggy wil meenemen, als handbagage(rijden tot aan de check in) reis nl. alleen met 2 kindjes (4 jaar en 1 jaar), is dit mogelijk of moet je dit appart vermelden?
Beste,
Dank voor je bericht!
Als je een online reservatie hebt gemaakt kun je direct daarna een e-mail sturen naar reservaties@goedkopevliegtuigtickets.be met daarin de melding dat je met twee kinderen reist en dat je graag een buggy als handbagage wilt meenemen tot aan de gate. Graag de familienaam en reservatiecode in deze specifieke e-mail vermelden. Wij zullen hiervan dan melding maken in jouw reservatie zodat de airline van het één en ander op de hoogte is.
Met vriendelijke groeten,
Redactie
Goedkopevliegtuigtickets.be
Wij willen graag voor mijn schoonmoeder een retour ticket boeken van Johannesburg naar Brussel, om met kerst een maand bij ons te verblijven. De visum moet echter nog aangevraagd worden. Als wij dit ticket nu kopen en het visum word geweigerd, krijgen wij dan het betaalde bedrag terug ?
Mvg
Beste,
Dank voor uw bericht!
Aan ieder vliegtuigticket hangt de airline separate annulerings- en wijzigingsvoorwaarden.
Deze voorwaarden worden tijden het reservatieproces aan u getoond voordat u de reservatie defintief afrond. Deze voorwaarden kunt u aldus op uw gemak bekijken en daarna beslissen of deze al dan niet gunstig voor u zijn.
Dossierkosten en administratiekosten voor het eventueel aanvragen van refund bij de airline worden niet terugbetaald.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Redactie
Goedkopevliegtuigtickets.be
T: 0900/101.06
reservaties@goedkopevliegtuigtickets.be | http://www.goedkopevliegtuigtickets.be
Geachte,
Als ik een vlucht bij jullie boek moet ik dan extra bijbetalen voor mijn bagage? En indien ja, hoeveel bedraagt dit. Hoeveel kg mag je maximaal meenemen? Hoeveel betaal je dan per kg extra gewicht?
Mvg,
T
Beste,
Als je bij ons boekt gelden de normale voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. Voor lijnvluchten is altijd 20 kg bagage inbegrepen zonder meerprijs. Voor lowcost airlines moet meestal worden bijbetaald voor bagage. Tijdens het boeken geven we je alle informatie en kun je eventueel (voor lowcost airlines zoals Ryanair en Easyjet) al een extra stuk bagage ‘bijkopen’. Handbagage is altijd gratis. Lowcost airlines hebben een groene kleur in onze zoekmachine en zijn dus duidelijk herkenbaar. Als je al een vlucht op het oog hebt; laat het ons weten dan kunnen we wat meer informatie geven.
vriendelijke groeten,
Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Aantal koffers:
ik heb 1 ingevuld, denk dat dit enkel die koffer is die je meegeeft bij ’t inchecken,
de handbagage rekende ik niet…
Is dit correct?
Indien niet, kan ik dan ook nog vooraf de handbagage boeken?
Vriendelijke groeten,
Kt
Beste,
Handbagage kan gratis worden meegenomen aan boord van het vliegtuig. U hoeft dit niet vooraf te boeken of te melden.
Wel dient de handbagage aan bepaalde maximum maten en gewicht te voldoen. Voor Ryanair bijvoorbeeld: Er is slechts één stuk handbagage per passagier (behalve voor baby’s) toegestaan, dat tot 10 kilo weegt en niet groter is dan de maximale afmetingen van 55 cm x 40 cm x 20 cm (handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera’s, enzovoort, moeten worden vervoerd binnen uw toegestane één stuk handbagage).
Vriendelijke groeten,
Tom
Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
Beste,
Als ik bij jullie een vliegticket boek naar Boedapest voor de periode van 19/08/11 tot 21/08/11 is de annulatieverzekering tot vertrekdata in de totale prijs inbegrepen ?
Betalen met Visa is gratis, klopt dit ?
Vriendelijke groeten
André
Beste,
Dank voor de reactie. Een annulatieverzekering is niet standaard inbegrepen maar kan wel via onze website worden afgesloten onder het onderdeel ‘reisverzekering’. Voor betaling met VISA berekenen wij een kleine toeslag die tijdens het boekingsproces wordt aangegeven. Betaling met Bancontact/Mr Cash is wel geheel gratis.
Vriendelijke groeten,
Tom
Redactie Goedkopevliegtuigtickets.be
hoe kan ik mijn golfzak booking langs de website samen met mijn vlucht uitvoeren.
wat is de kostprijs voor een golftas van een max. gewicht.
mvg.
Beste,
Hartelijk dank voor de reactie. Een golfzak kan tijdens het boeken van een vlucht (in de 4e pagina) worden ingegeven in het vakje “opmerkingen”. Onze medewerkers zullen de golfzak dan inboeken bij de reservering. De kosten hangen af van de maatschappij waarmee gevlogen wordt. Brussels Airlines bijvoorbeeld berekent Euro 40 per enkele reis. Dit kan worden afgerekend aan de balie van Brussels Airlines op de luchthaven.