Waar kan ik mijn lowcost boeking bekijken/oproepen?

Natuurlijk kun je je boeking bij lowcost maatschappijen oproepen. Je kunt hiervoor inloggen op de website van de lowcost maatschappij waarmee je gaat vliegen en daar je boeking bekijken. Gebruik hiervoor de reservatiecode die je in onze e-mailbevestiging vindt. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via .

Ik krijg een foutmelding aan het einde van het boekingsproces, wat nu?

Het is aan te raden, voordat je opnieuw probeert te boeken, contact op te nemen met onze helpdesk. Het is mogelijk dat je boeking toch is gemaakt bij de lowcost maatschappij. De helpdesk kan dat voor je nakijken. De foutmelding kan veroorzaakt worden door een internetstoring en/of een storing in het systeem van de luchtvaartmaatschappij. […]

Kan ik begeleiding (minder valide passagier / onbegeleid kind of jongere) aanvragen?

Voordat je een boeking maakt raden wij aan om deze extra services eerste te checken bij de lowcost maatschappij. Het kan zijn dat de maatschappij bepaalde services / begeleiding niet aanbiedt. ALs je al hebt geboekt en de extra diensten worden niet aangeboden dan kun je de reservatie meestal niet meer kostenloos annuleren!

Kan ik mijn ticket wijzigen en/of annuleren?

Voor het wijzigen en annuleren van tickets van de lowcost maatschappijen, dien je rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende luchtvaartmaatschappij. Voor de juiste contactgegevens verwijzen wij je naar de website van de luchtvaartmaatschappij. Er zijn vrijwel altijd kosten verbonden aan het wijzigen of annuleren van vluchten dus controleer je boeking (inclusief alle persoonlijke […]

Kan ik online inchecken bij een lowcost maatschappij?

Bij veel lowcost maatschappijen is het zelfs verplicht om online in te checken. Inchecken doe je op de website van de lowcost airline waarmee je reist, aan de hand van de reservervatiecode (te vinden op onze e-mail bevestiging). Check je toch in bij de balie op de luchthaven dan worden hier vlaak hoge additionele kosten […]

Wanneer ontvang ik mijn E-ticket?

Naast de bevestiging van Goedkopevliegtuigtickets.be -die je direct na het maken van de boeking ontvangt- zul je een aparte e-mailbevestiging van de lowcost maatschappij ontvangen. Hierop staat ook de reservatiecode vermeld waarmee je kunt inchecken. Inchecken dient altijd te gebeuren via de website van de lowcost airline waarmee je reist. Direcet na het inchecken ontvang […]

Is ruimbagage bij de prijs inbegrepen?

Nee, helaas zit de ruimbagage niet bij de prijs inbegrepen die je ziet in de zoekresultaten aangezien dit een optioneel product is. Je kunt voor verschillende lowcostairlines (niet allemaal) tijdens het reserveren aangeven of je ruimbagage wilt meenemen. De kosten verschillen per luchtvaartmaatschappij. De aangekochte ruimbagage vermelden wij ook in de e-mailbevestiging en zal tevens […]

Welke omschrijving staat er op mijn bank- of creditcardafschrift?

De afrekening van de vliegtickets, luchthavenbelasting en eventuele dossier- en creditcardkosten wordt gedaan door CWT.

Hoe kan ik een ticket van een lowcost maatschappij betalen?

Vliegtickets van lowcost maatschappijen zoals bijvoorbeeld Easyjet, Ryanair, Transavia, TUIfly, Pegasus, Wizzair, Wowair en Vueling kunnen, in tegenstelling tot wanneer je rechtstreeks bij de airline boekt, via onze website op vele manieren worden betaald. Wij accepteren creditcard (Visa en Mastercard), MrCash/Bancontact, Paypal, Maestro, Belfius, ING en IDEAL. Wij berekenen geen betaalkosten voor onze betaalservice!

Waaruit bestaat de totaalprijs van mijn lowcost airline boeking (oa Ryanair)?

Tijdens het reservatieproces worden alle kosten en opties duidelijk aan je getoond inclusief totaalprijs voor jouw reservatie. De totaalprijs van jouw lowcost airline boeking bestaat uit alle componenten die de lowcost airline ons berekent, aangevuld met onze dossierkosten. De totaalprijs bestaat derhalve uit de kale vluchtprijs + alle taksen (soms wel meer dan 5 soorten) […]

Top