Reservatie oproepen & E-tickets afprinten**


Als je een lijnvlucht hebt geboekt kun je hier je boeking oproepen en vervolgens je e-tickets afprinten.
Met de e-tickets kun je daarna (24u voor vertrek) online inchecken en je boardingpass afprinten. Vlieg je met een lowcost maatschappij? Dan geldt een andere procedure, zie hiervoor onze e-mailbevestiging.

* Je reservatiecode vind je in onze e-mailbevestiging.
** Belangrijk: Lees vóórdat je de boeking oproept eerst de onderstaande informatie!

Mijn Reservatie:

Belangrijke informatie over het oproepen van jouw reservatie

Het zelf oproepen van je vliegticket boeking en afprinten van je e-tickets bovenaan deze pagina is mogelijk voor alle lijnvluchten. De reservatiecode om je boeking op te roepen vind je in onze e-mailbevestiging.

Voor onderstaande lowcost airlines werkt de procedure anders, raadpleeg hiervoor onze e-mailbevestiging die je hebt ontvangen direct na het maken van je boeking.

  • Aer Lingus (EI)
  • Air Arabia (3O)
  • Corendon (XC)
  • Easyjet (U2)
  • Eurowings (EW)
  • Flybe (BE)
  • HOP! (A5)
  • TUI fly (TB)
  • Jet2 (LS)
  • Norwegian (DY)
  • Pegasus Airlines (PC)
  • Ryanair (FR)
  • SunExpress (XQ)
  • Transavia (HV)
  • Vueling (VY)
  • Wizz Air (W6)
  • WOW Air (WW)

Wij adviseren dringend altijd online in te checken!

Als je niet vooraf online incheckt dan berekenen de meeste lowcost airlines op de luchthaven hiervoor een extra toeslag. Indien je vliegt met Air Arabia of WOW Air dan is jouw reservatiecode en je paspoort voldoende om in te checken bij de balie van de de luchtvaartmaatschappij op de luchthaven, deze 2 maatschappijen bieden bij uitzondering momenteel nog geen online checkin mogelijkheden.

E-tickets uitprinten

Heb je een lijnvlucht geboekt dan kun je vanaf 24 uur na boeking bovenaan deze pagina inloggen om je e-tickets (met e-ticketnummer) af te printen. Het e-ticket heb je nodig om op de luchthaven te kunnen inchecken. In veel gevallen, meestal vanaf 24 uur voor vertrek van de vlucht, kun je ook online inchecken. Je gebruikt daarvoor de code van de airline voor de boeking. Deze staat op het e-ticket vermeld. Op het e-ticket staat ook vermeld hoeveel hand- en ruimbagage mag worden meegenomen. Voor veel lijnvluchtbestemmingen kan extra ruimbagage worden bijgekocht via de website van de luchtvaartmaarschappij.

Wil je je reservatie wijzigen of annuleren?

Kijk dan voor meer informatie bij onze klantenservice.

Hotels:

Voor meer informatie over het wijzigen en annuleren van je hotel vind je bij onze partner Trivago alle informatie, klik hier.

Autohuur:

Op dit moment zijn autohuur reserveringen nog niet online op te roepen. Wel kun je via onze partner SunnyCars België je boekingen aanpassen of annuleren indien nodig.
Telefonisch kan dat via: 0800 / 400 79.
Openingstijden: Ma – Vr: 09:00 – 20:00, Za – Zo: 09:00 – 17:30. Alleen in geval van nood: 24/7 bereikbaar +31 23 – 5 699 690

Heb je een vraag voor SunnyCars? Klik hier.

Top